reklama na samochodzie

Czy reklama na samochodzie jest skuteczna?

Jednym z najbardziej skutecznych nośników reklamowych jest… samochód! Sprawdź, dlaczego i kiedy warto zainwestować w reklamę na samochodzie.



Reklama na samochodzie zapewnia największą widzialność

Największym atutem reklamy na samochodzie jest dotarcie dzięki niej do bardzo dużego grona odbiorców. Ma ona największy zasięg ze wszystkich zewnętrznych nośników reklamowych nie tylko ze względu na fakt, że samochód pokonuje dziesiątki, a  nawet setki kilometrów, jednocześnie reklamując dany produkt lub firmę, lecz również ze względu na dużą powierzchnię reklamową. Reklama na samochodzie bowiem od razu rzuca się w oczy i jest natychmiast zapamiętywana nawet przez jej przypadkowych odbiorców. Odpowiednio zaprojektowana, wyróżniać się będzie w miejskim zgiełku, docierając do znacznie większego grona potencjalnych klientów, niż jakakolwiek inna forma reklamy.

Reklama na samochodzie to znaczne oszczędności

Kolejną zaletą reklamy na samochodzie jest fakt, iż pozwala ona na poczynienie znacznych oszczędności w firmowym budżecie. Koszty oklejenia samochodu to koszty jednorazowe, które bardzo szybko się zwrócą. Zasięg reklamy samochodowej porównywalny jest do zasięgu kampanii reklamowych, prowadzonych za pośrednictwem radia lub internetu, przy nieporównywalnie niższych kosztach. Reklama na firmowym aucie pozwoli ci zatem zachować ciągłość biznesu, dzięki stwarzanej przez nią możliwości pozyskiwania codziennie nowych klientów.

Kiedy warto zdecydować się na reklamę na samochodzie?

Na oferowane przez nas oklejanie samochodu warto zdecydować zarówno wtedy, kiedy dysponujesz flotą służbowych aut, jak i w sytuacji, gdy do dyspozycji masz jedno auto służbowe, poruszające się po drogach lokalnych. Nasza oferta obejmuje naklejenie pojedynczego napisu lub nalepki, wyciętych po obrysie w dowolny kształt, a także oklejenie całej powierzchni pojazdu, przy zastosowaniu wydruków solwentowych. Wykonywane są one na specjalnych foliach polimerowych lub wylewanych, dzięki czemu grafika jest odporna na ścieranie oraz na niekorzystne warunki atmosferyczne. Dodatkowo zabezpieczamy grafikę lakierem lub folią UV.

Auta, wchodzące w skład floty firmowej, oklejone reklamą, pokonują setki kilometrów miesięcznie, przemierzając autostrady oraz bardziej ruchliwe trasy co wpływa znacząco na zasięg potencjalnych klientów, także oddalonych od siedziby firmy. Z kolei przedsiębiorstwa działające lokalnie i posiadające firmowe auto z umieszczoną na nich reklamą mają szansę dzięki niej podbić lokalny rynek i stać się liderem w swojej branży. Poprzez częsty kontakt z potencjalnymi klientami następuje wzrost świadomości istnienia marki, która staje się bardziej zapamiętywalna.

Warto zatem zainwestować w reklamę na samochodzie niezależnie od tego, czy jako przedsiębiorca działasz lokalnie, czy globalnie. W obydwu przypadkach przyczyni się ona znacząco do rozwoju twojego biznesu.